diy: Kávový peeling


Nechcem sa chváliť, ale toto je jedna z najlepších vecí, ktoré som kedy vytvorila. Okrem tej eseje o eure, s ktorou som sa dostala na národný shortlist. Peeling vytvorený z odpadkov. Dávam si eko-bobríka.


Nápad bol tento: budem si odkladať grunt z kávy a vyrobím si z neho tip-top eko peeling. Zber surovín trval veľmi dlho. Najmä preto, že doma kávu pijem len cez víkend. Prvá dávka kávy sa mi rozsypala. Druhá mi splesnela. Tretiu som vyzbierala asi za štyri dni v práci. Spolu to zabralo snáď osem mesiacov.


Príprava je viac než jednoduchá. Stačí pridať cukor, nech je to ešte drsnejšie a pridať kokosový olej, ktorý to všetko drží pokope a zároveň pleť ošetruje. Pre extra bling bling v nových dávkach experimentujem s inými olejmi a pár extra ingredienciami.


Kámoške sa už takmer nerobia vyrážky na nohách, sestra tvrdí, že je to najlepší peeling, aký kedy vyskúšala. Mamina zatiaľ nevyskúšala a ja pomaly zbieram grunt aj od susedov.


Najviac sranda je, že v sprche robí hotovú katastrofu. Všetko je čierne, všetko je od kávy. Cítim sa ako zlé decko, ktoré baví robiť bordel a nasierať tým rodičov.


PS: Pokiaľ máte chuť stať sa ďalším z mojich testovacích králikov, s radosťou vám toto želanie splním. Ak máte záujem o vzorku, napíšte mi do komentu alebo mailom aký peeling máte najradšej, ako často ho používate, alebo čokoľvek iné v súvislosti s peelingom. Ak ste veľmi ukecané, poteším sa aj ak mi napíšete čo sa vám (ne)páči na mojom blogu, alebo čoho by ste tu chceli vidieť viac (menej). A dohodneme sa!

Komentáre