Najdrahší balzam na pery

 

Najskôr ma nezaujalo ich balenie. Potom sa mi podlomili kolená z účinnosti. Nakoniec som odpadla z ceny. skinChemists. Priamo z Londýna, vyrobené v UK, 100% organické, cruelty-free, vhodné pre vegetariánov, zložené z eticky získaných surovín. Zoznámte sa.

skinChemists sú v hre asi 20 rokov. Sústredia sa na kozmetiku založenú na vedeckom výskume, revolučných a nekonvenčných nápadoch. V žltej krabičke ku mne priplával, respektíve priletel ich balzam na pery. Alebo skôr intenzívna starostlivosť o pery.

Advanced Lip Nutrition Repair  


 

Hlboko vyživujúci balzam od skinChemists je určený pre kompletnú regeneráciu pier. O suché a popraskané pery sa postará vďaka obsiahnutému lanolínu a kakaovému maslu. Lanolín je to z ovečiek, čo mám aj v kréme na ruky od Lanolips, ktorý robí skvelú robotu. Lanolín vraj nasiakne až na 400-násobok svojej hmotnosti vodou a tým dokáže skvele hydratovať. Za-u-jí-ma-vé. Vnúter je tiež starý známy včelí vosk a tri ďalšie ingrediencie. Milujem zloženie tohto rozsahu: Lanolin, Petrolatum, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Parfum (Fragrance), Cera Alba (Beeswax), Benzyl Alcohol.

 

Jednoduchý obal, jednoduchý opis a robota? Mega. Mrte. Najviac. Fakt. Lepší balzam na pery som asi ešte nemala. Moje pery sú extra náročný klient ale skinChemists vedia o čom. Zvyknem mať silne popraskané pery, vždy, za každého počasia. Ale tento balzam ich vyliečil jak nič. Je perfektný. Má veľmi hustú konzistenciu, ktorá je na pery perfektná. Vytvorí trošku ochrannú vrstvu, ale po chvíľke sa vstrebe. Dokonca keď je chladno tak stuhne a ťažšie ide z tuby, treba ho trošku zohriať v dlani. Nemá žiadnu vôňu ani farbu, jednoducho robí svoju robotu. A robí ju vyčnievajúco dobre. Hneď by som odporučila si ho hromadne kupovať ale...

 

Som absolútne šokovaná z ceny. 120 €. Neverím. No budem si ho odteraz nanášať výrazne menej. Šetríme. Keď som to uvidela na ich stránke, premietol sa mi pred očami celý život. 120€. Dafuq? Na lookfantastic predávajú za 70€. Ktovie koľko stojí krabička. A ja som ju zahodila. Zlé zlé dievča. Keď si teraz spomeniem ako som ho raz omylom veľa vytlačila na prst. Mám na chrbte studený pot. 70€. A jak je možné že na ich stránke 120? Už ničomu nerozumiem. Je úžasný, ale ako fakt? Kto dá toľko peňazí za 10ml balzamu na pery?

Keep your lips soft and beautiful. Za 120€? ČTJB? Zaplatili by ste?

Komentáre