Prázdnoty #5 ( empties )



Tento mesiac mám mega veľkú nádielku minutých vecí. Chystám sa na advent s lookfantastic a tak som vyprázdňovala poličky. Hoďte očkom.



# 1 Soaphoria Mliečne Potešenie telové suflé - najvoňavejší produkt celého roka. Veľká láska.


# 2 LUSH 93,000 Miles - moja najobľúbenejšia hračka do sprchy. Pri najbližšej návšteve ich voňavých obchodov rozhodne dokúpim. Lush sa osvedčuje zas a znova. Majú tam neuveriteľne kreatívne mozgy.





# 3 Murad Rapid Collagen Infusion  & # 4 Gatineau Collagene Expert séra -nooo neviem vlastne povedať. Ani či boli dobré, ani či boli nijaké, ani či boli na nič. Používala som, minula som, zahodila som. Žiadne emócie.


# 5 Maybelline Browdrama - z tohto produktu sú všetci paf. Ja by som tiež bola, ale nesedí mi aplikátor. Farba je super, nie je v nej ani náznak červenej, efekt je super, trvanlivosť je super, ale tá guča na konci aplikátora fakt neviem komu vyhovuje. Mne nie. Na druhej strane, ešte som nenatrafila na nič lepšie.


# 6 Tonymoly tightening cooling pack - fakt nerozumiem všetkým tým pozitívnym reviews na nete. Mne to nič nedalo. Ale mám chutnú nádobku v tvare vajíčka, ktorá sa bude niekde povaľovať, kým jej nenájdem nejaké kreatívne využitie.


# 7 L'Occitane Lait Ultra Riche -  super. Toľko stačí. Kozmetika L'Occitane sa mi mega osvedčila. Ich krém na ruky je čistý svätý grál a toto telové mlieko s bambuckým maslom sa mi staralo o pokožku tiež veľmi poctivo. Keby tam bol ešte vyšší obsah bambuckého masla a nie len 15 % tak by to mohol byť top.


# 8 L'Oréal Nude Magique Eau de Teint - nie. Keby máte dokonalú pleť tak by sa možno dalo. Dokonalú a mastnú pleť. Mne nesedel. Zvýrazňoval každú suchšiu škvrnku na tvári a naniesť ho štetcom bolo nemožné. Každý jeden pohyb štetcom ostával viditeľný ako päsť na oko. Ostanem ja pri kórejských BB krémoch, alebo rozotretých korektoroch bez mejkapu.


# 9 Ziaja Sensitive Skin Enzyme Peeling - ani po dvoch minutých baleniach ma nepresvedčil. Jednoducho som nevidela vôbec žiadne výsledky. Sorry.


# 10 Essence Quick Dry Top Coat - teraz vám dám radu nad zlato -  nikdy si nekupujte top coaty od essence. Seriózne. Mám rada veľa ich produktov a vlastním celkom veľa ich lakov, ale top coaty sú hrozné. Manikúru zničia. Niet o čom. Výnimkou sú tie so špeciálnymi efektmi, tie si vždy kúpim a skúšam. Ale čokoľvek čo nemá byť matné, nemá to v sebe flitre a pod, je celé zle. Určite. Zainvestujte niekde inde do poriadnej kvality.


# 11 Seraphine Botanicals Watermelon Sea Salt Mist - ak by som mala niekedy chuť zjesť nejakú moju kozmetiku, tak by to bolo toto. Teraz mám sea salt spray od Bumble&bumble a pripadá mi lepší. Akurát mu chýba vôňa vodného melóna.



# 12 Guérisson 9 complex cream - slávny krém z koňa došiel. Znova by som si ho nekúpila. Nič na svete nemá na oleje. Bez debaty. A keby chcem krém, kúpim si Weledu.


# 13 Bliss Fabulous foaming face wash - musím sa priznať, že bliss mi dosť vyhovoval. Na začiatku ma ničím neoslovil, ale keď som ho začala používať, zmenila som názor. Na tejto značke budem držať jedno očko. Vyzerá to veľmi sľubne. Normálne odporúčam ďalej. Až som z toho sama prekvapená. Dobrá značka za rozumnú cenu a s pár veľmi zaujímavými produktmi. Budem testovať vo väčšom.


# 14 Soaphoria medový balzam na pery - nie nie. Toto soaphorii nevyšlo. Všetko ostatné je super, ale tento balzam by som hodila do koša aj bez minutia, keby mi nebolo ľúto. Fakt nie.

Komentáre