Skin Watchers aloe vera gel

 

Keď sa povie Aloe Vera, spomeniem si, ako som počas dovolenky kupovala na trhu celé listy tejto rastliny a dúfala, že to zachráni moju obhorenú kožu. Mega mi to smrdelo a bolo nechutné. Taká surová rastlinná vôňa a hustá šťava. Bleh. Skin Watchers Aloe Gel ku mne prišiel z Jolse v ich mačke vo vreci a veľkú šancu som mu nedávala.

Gél s obsahom šťavy z listov aloe vera má viacero spôsobov využitia: ako bežný pleťový krém, krém po opaľovaní, alebo ako krém po holení. Ukľudňuje podráždenú pokožku a urýchľuje hojenie. Pomáha najmä pri spálení, drobných poraneniach a uštipnutiach hmyzom. Navyše obsahuje rastlinné extrakty z levandule, bergamotu, kamilky a rozmarína. Skin Wathers tvrdia, že ich aloe gél vytŕča spomedzi iných vďaka tomu, že neobsahuje žiadnu chémiu. Má tajnú receptúru, vďaka ktorej na rozdiel od iných gélov nemá lepivú textúru. Tiež používajú z aloe šťavu a nie iba výťažok, čiže koncentrácia účinných látok by mala byť mnohonásobne vyššia. A odkiaľ je ich aloe? Z Texasu. Organické, certifikované CCOF.

 

Odkladala som si ho na leto, ale tento rok to bolo slabé. Takmer žiadne slnko a takmer žiadne slnenie. Celý čas som gél držala v chladničke, nech je pri nanášaní pre pokožku ešte osviežujúcejší. Na koniec leta som to vzdala. Gél je aj tak na prvý pocit príjemne chladivý.

Nesmrdí. To je moje numero uno. Celkom som sa toho bála. Má absolútne nemastnú, rýchlo sa vstrebávajúcu textúru. Len čo ho nanesiete na pleť, už ako keby ho tam nebolo. Doslova. Túto vlastnosť by určite ocenili všetci ľudia s mastnou pleťou. Mne to nevyhovuje. Ani najmenej. Takže od tváre som upustila a začala ho používať výhradne na telo. Nemôžem ale povedať, že by som badala nejaké pozitívne účinky. Nič.

Aloe Vera Soothing Gel od kórejských Skin Watchers ma vôbec neoslovil. Môže to byť tým, že mám suchú pleť, ktorá potrebuje cítiť, že som na ňu niečo aplikovala. Je možné, že by produkt vyhovoval ľuďom s mastnou pleťou, alebo tým, čo nestrpia na pokožke film po kozmetike. Neviem. Pre mňa nula bodov.

Komentáre