Tomatox & Appletox

 

Môj vzťah k TonyMoly je ako vzťah nočného motýľa k lustru v obývačke. Neviem mu odolať! Najrozkošnejšie balenia, zaujímavé produkty, zvláštne návody na použitie. Jednoznačne moja srdcovka z kórejskej kozmetiky. Nepochybne aj najväčšia položka v nákupnom košíku. Neodolala som ani čistiacim produktom na tvár v tvare rajčiny a zeleného jablka. Odskúšané, otestované, pome na ne hodiť očkom.


TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack



Čistenie, masáž, detox, zosvetlenie a paradajkové balenie v jednom. Tento magický all-in-one v obale na zjedenie sa do nákupného košíka vprace za každých okolností.


Rajčina sa mieša so známymi prírodnými kámošmi ako citrón, sója, či kiwi a neznámymi ako baicha a houstonia (a.k.a. záhadná bylina). Tento rastlinný squad sľubuje prežiarenú, revitalizovanú pleť. A samozrejme, bledšiu. Viete ako - Kórea. Navyše, obsahuje perlový prášok. De Luxe.


Používa sa na čistú suchú pleť. Treba naniesť a minútku - dve jemne pomasírovať, nechať max desať minút robiť svoju mágiu a zmyť. Toto celé tak trikrát do týždňa, alebo kľudne aj každý jeden deň. Podľa potreby.



Pri použití trošku štipká, nech naň nezabudnete a nechodíte po svete s bielou tvárou. Vône som sa bála, keďže ja a rajčiny si zas až tak nesedíme, ale nie je nič moc - nevýrazná - vďaka Bohu. Pokožka ostane na dotyk príjemná, viditeľne presvetlená, pekná bledá, ale na mojej suchej pleti cítim napätosť. Preto Tomatox používam výnimočne. Najmä keď mám pocit, že moja pleť nadobudla nejaké zvláštne farebné odtiene a mám chuť ju poriadne prečistiť a presvetliť. Pre mastnú a zmiešanú pleť by to mohla byť iná reč.


TONYMOLY Appletox Smooth Massage Peeling Cream



Rozkošné zelené jabĺčko je 3 v 1: masáž, hydratačná maska a peeling. Moja obľúbená vec na ňom je jeho stopka. Mäkká, ohybná, gumená, srandovná vec, s ktorou sa dá hrať kým si znudene umývam zuby.

 

Hlavnou zložkou je zelené jablko, čo je na rozdiel od Tomatoxu mega cítiť. Krásna svieža vôňa, do ktorej by som sa zahryzla. Spolu s papájou sa postarajú o komplet prečistenie pórov aj do hĺbky. Cieľom je odstrániť odumreté kožné bunky a hydratovať pleť. Treba naniesť, minútku pomasírovať, nechať 30 sekúnd pôsobiť, znova pomasírovať a zmyť.


Okrem toho, že Appletox vonia ako moje obľúbené jablká Golden Delicious, je to aj veľmi dobre padnúci jemný peeling. Nenecháva moju pleť napätú, za čo mu vrele obe ďakujeme. Používam ho síce veľmi rada, ale nie je to typ produktu, ktorý by mal tvoriť neoddeliteľnú súčasť môjho života. Skvelý by bol na darčeky. Overený produkt a rozkošný dizajn nemajú čo pokaziť.

Komentáre